سیاست تاریک

سیاست تاریک

سلام بدجوری دنیای سیاست امروز کثیف شده هرکی دنبال منافع خودشه به هر قیمتی، به امید ظهور حضرت مهدی(عج) و دنیای سراسر عدل

( با هر گناهی هر چند کوچیک ؛ عقلمون قلبمون و دنیامون کوچیک و کوچیک تر میشه و برعکس فاصلمون با خدا هی بزرگ و بزرگ تر )


♥اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥

طبقه بندی موضوعی

آب کردن چربی ها با نوشیدنی ساسی

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ


سینتیا ساس (Cynthia Sass) مشاور تغذیه و روزنامه‌نگار آمریکایی است که این نوشیدنی را به اصطلاح طراحی کرده است.

نوشیدنی سینتیا ساس شیوه‌ای طبیعی برای چربی سوزی است و جواب خود را هم پس داده است. با این نوشیدنی تنها در عرض یک ماه می‌توانید حدود پنج کیلوگرم (10 تا 12 پوند) وزن خود را کم کنید و به هیچ کار دیگری هم نیاز ندارید. بدن شما با کمک این نوشیدنی در بهترین حالت خود باقی می‌ماند. 


مواد مورد نیاز: 
دو لیتر آب تصفیه شده و یا جوشانده شده (خنک مصرف شود)
یک قاشق چای‌خوری زنجبیل رنده شده
یک خیار متوسط (برش زده شود)
یک لیموترش
5 تا 7 برگ تازه نعناع یا یک قاشق چای‌خوری نعناع خشک
طریقه مصرف: 
تمامی مواد را در یک پارچ بزرگ با هم ترکیب کنید و آن را خوب هم بزنید. سپس مایع را درون یک بطری شیشه‌ای بریزید. حواستان باشد که نوشیدنی ساسی قبل از مصرف باید هشت تا 10 ساعت در یخچال نگهداری شود. 
 
عصر بهترین زمان آماده کردن این نوشیدنی است، زیرا می‌توانید آن را در یخچال بگذارید و صبح روز بعد آن را بنوشید. حتی می‌توانید روز خود را با این نوشیدنی شروع کنید و در طول روز نیز آن را مصرف کنید تا تمام شود. سپس عصر دوباره این نوشیدنی جادویی را آماده کنید. نوشیدنی ساسی واقعا نتیجه می‌دهد. با این نوشیدنی نیازی هم نیست که از مقدار غذای خود کم کنید.
 

موارد منع مصرف خاصی برای نوشیدنی ساسی ذکر نشده است. البته سینتیا ساس این نوشیدنی را به برخی افراد توصیه نمی‌کند: زنان باردار، مادران شیرده، افراد دچار ورم معده و یا زخم معده. در ضمن اگر نسبت به هر یک از مواد این نوشیدنی حساسیت دارید، از مصرف آن خودداری کنید. 
 
این نوشیدنی به تنهایی موثر است، اما اگر می‌خواهید نتایج بهتری بگیرید می‌توانید کمی ورزش را هم چاشنی آن کنید. نوشیدنی ساسی از این طریق بیشتر موجب کاهش وزن می‌شود. ضمنا فعالیت‌های جسمانی ماهیچه‌های شما را سفت‌تر کرده و برای پوستتان نیز مطلوب‌تر است.

 منبع: سایت خبرنگاران جوان

 ولی خودمونیما خو کم تر بخوریم تا چاق نشیم  ما همش به فکر اینیم چی بخوریم لاغر شیم خو باید ببینیم چی نخوریم تا چاق نشیم ؛ لیمو که اصولا چربی سوز هست ( یک روشی که از قدیم مرسوم بوده و اکثرا شنیدیم خوردن ناشتا  لیمو یا سرکه با عسل برا چربی سوزی ), لیمو خاصیت ضد چربی داره با خاصیت هیدرو لیپیدی مقابله میکنه و مانع ذخیره چربی و انباشتنش میشه  و به هضم غذا کمک میکنه  که این خودش باعثه جلوگیری از چاقی میشه ( خیلیا این روش هضم غذا رو انتخاب میکنند واسه لاغز شدن یعنی ی چی میخورن تا مرتب غذاشون دفع بشه ) در ضمن لیمو برا بیماری کلیه و مثانه و اونایی که جساسیت به میوه های استوایی دارن باید با پزشکشون مشاوره کنن لیمو رو هم زیاد نخورین باعث کم هوشی میشه , زنجبیل هم خاصیتش خیلی زیاده  ضد دیابته و ضد سرطان  و ضد نفخ و  ضد درد و ضد میگرن و ضد تهوع  و چون گرمه برا گرم مزاجا خوب نیست باعث  افزایش تولید گرمای بدن میشه : باعث التهاب دهان و مخاط میشه  که واسه بعضیا مضره و همچنین ممکنه  تداخل دارویی به وجود بیاره چون خودش ضد انعقاده با آسپرین خوردنش مضره ؛ و اما خاصیت نعناع: خاصیت زیاد داره اما اینکه چرا ترکیب کرده برا چربی سوزی شاید خاصیتیه که برا معده داره و بادشکنه و ضد نفخه وشاید واسه اینه که یک هضم کنندس و بگم که نعناع هم طبعش گرم و خشکه, اما چون لیمو طبعش سرد و خشکه شاید این گرم بودن رو معتدلش کنه.
 آمریکاییه از خاصیت اینا استفاده کرده و این مواد رو ترکیبشون کرده.
 هر کی اینو خورده و لاغر شده بگه تا بقیه هم بخورن.
کپی با نوشتن منبع آزادهhttp://baroonekhoda.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی