سیاست تاریک

سیاست تاریک

سلام بدجوری دنیای سیاست امروز کثیف شده هرکی دنبال منافع خودشه به هر قیمتی، به امید ظهور حضرت مهدی(عج) و دنیای سراسر عدل

( با هر گناهی هر چند کوچیک ؛ عقلمون قلبمون و دنیامون کوچیک و کوچیک تر میشه و برعکس فاصلمون با خدا هی بزرگ و بزرگ تر )


♥اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥

طبقه بندی موضوعی

دربار شیطان ( وهابیت)

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

همزمان با جنایات وحشیانه رژیم آل‌سعود، پنجاهمین جلد از مجموعه کتاب‌های «نیمه‌پنهان» شامل تاریخچه و نحوه شکل‌گیری وهابیت توسط نیروهای استعمارگر انگلستان در شبه‌جزیره حجاز منتشر شد.این کتاب با عنوان «دربار شیطان» به کوشش دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان و به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وارد بازار نشر شده است. در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:
هارولد دیکسون در کتاب خاطرات خود می‌نویسد: «در روز ششم مذاکرات در العقیر آقای پرسی کاکس صبر خود را از دست داد و عبدالعزیز بن سعود را به انجام اقدامات بچه‌گانه در زمینه پیشنهاد مرزی عشایر بین عراق و نجد متهم کرد.» دیکسون می‌گوید: «برای من عجیب بود که می‌دیدم سلطان نجد از سوی نماینده ارشد دولت انگلیس مانند یک شاگرد ضعیف و ذلیل مورد توبیخ قرار می‌گیرد. کاکس با لحنی قاطع به ابن سعود گفت که خودش بدون توجه به هر اعتراضی مرزها را مشخص خواهد کرد. در این لحظه بود که عبدالعزیز به التماس و اظهار دوستی با کاکس افتاد و با لحنی خفت‌بار و ملتمسانه گفت: «حضرتعالی پدر و مادر من هستی. غیرممکن است من لطف شما را فراموش کنم. شما دست مرا گرفتید و پرورش دادید و مرا بالا بردید. با یک اشاره و دستور شما من حاضرم از همه کشورم چشم‌پوشی کنم.» در این هنگام کاکس خودکار قرمز را برداشت و مرز شبه جزیره عربستان را رسم کرد و نقاط مختلف آن، از خلیج فارس تا شرق اردن را توضیح داد.»
کتاب «دربار شیطان» به شهیدان اهل سنت، خاصه شهید مظلوم «ماموستا شیخ‌الاسلام» تقدیم شده و در قسمت تقدیم آن آمده است: 
اگر روزگاری دست کثیف انگلستان از آستین بهائیت بیرون زده بود، امروز نیز چنگال خونین آمریکا و انگلیس از آستین وهابیت بیرون آمده و مشغول جنایت است. برای جنود شیطان شیعه و سنی فرقی ندارد، تفرقه و ترور شیوه همیشگی آنان بوده و در راستای پاره پاره کردن جهان اسلام از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.
در این کتاب خواننده علاوه بر آشنایی با تفکرات حاکم بر سرکردگان فرقه ضاله وهابیت به پاسخ این سؤال‌ها دست می‌یابد که چرا انگلستان، آل‌سعود را به قدرت رساند؟ و هدف جهانخواران از شکل‌گیری وهابیت چه بوده است؟ عناوین برخی از فصول کتاب به شرح زیر است:
مثلث شوم انگلستان، وهابیت و آل‌سعود
سلفی‌ها و دشمنی با شیعیان
پسر عبدالوهاب منجی مِستر هَمفِر
شام اروپایی عبدالعزیز به شیوه شکسپیر
آرزوهای عبدالعزیز و سکوت بریتانیا
فرزندان ناخلف شیطان
عربستان وهابیت را صادر می‌کند
نفعی که غرب از افراطی‌ها می‌برد
ریشه اختلاف‌ها
همچنین بخش پایانی کتاب به اسناد و تصاویر و معرفی برخی شهدای اهل سنت نظیر شهید مولوی جنگی زهی، شهید ماموستا برهان‌عالی، شهید برهان‌الدین ربانی و ... اختصاص دارد.
این کتاب در قطع رقعی، شامل ۳۲۰ صفحه به قیمت 14000 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. پژوهشگران و دوستداران کتاب می‌توانند برای خرید کتاب «دربار شیطان» با تلفن۳۳۱۱۰۲۰۱ و نمابر ۳۳۹۱۷۰۷۵ تماس برقرار نمایند و یا به کتابفروشی کیهان واقع در خیابان انقلاب اسلامی، مقابل در اصلی دانشگاه تهران مراجعه کنند.
هموطنان شهرستانی نیز می‌توانند برای تهیه کتاب به نمایندگی‌های کیهان در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 

 منبع : روزنامه ی کیهان


دست نشانده های شیطان که دارن چهره ی مسلمونا رو خراب میکنن ولی حق همیشه پا برجاس  ؛سعودی های نوکر شیطان چطور خودشونو نشون میدن که نمونه و نشونه ی بارزش هم حمله به یمنه، صهیونیست های کثیف که مثه سگ هم میترسن.

نظرات  (۱)

رشد فردی شما به اندازه ی دنیای شما است و اندازه ی دنیایتان را خودتان به وجود می آورید.((مایکل ال اشتال))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی