سیاست تاریک

سیاست تاریک

سلام بدجوری دنیای سیاست امروز کثیف شده هرکی دنبال منافع خودشه به هر قیمتی، به امید ظهور حضرت مهدی(عج) و دنیای سراسر عدل

( با هر گناهی هر چند کوچیک ؛ عقلمون قلبمون و دنیامون کوچیک و کوچیک تر میشه و برعکس فاصلمون با خدا هی بزرگ و بزرگ تر )


♥اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥

طبقه بندی موضوعی

رقص غربی که به اسم ورزش خوانده میشه !!!

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

بریک‌دنس (break dance) یا «رقص شکسته» اکنون به صورت رسمی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی و به نام «ایروبیک حرفه‌ای» مشغول به فعالیت شده و مسابقات این رقص در سطح کشوری نیز برگزار شده است؛ حتی رقص زومبا نیز به اسم «بادی‌ریتم» مشغول به فعالیت در باشگاه‌ها است. این اتفاق در حالی است که بعد از دیدن کلیپ‌های به اصطلاح این «ورزش‌»‌ها به همراه موسیقی خاص و تفکیک ناپذیر‌شان توسط مخاطب، احساسات مختلفی به غیر از حس ورزش به او دست خواهد داد! این همان چیزی است که اکنون در سطح کشور در حال توزیع است و می طلبد که وزارت ورزش و فدراسیون ورزش همگانی که مدیران دلسوزی را نیز در راس خود دارند، به صورت جد به مقابله آن پرداخته و مانع از انحرافی جدی شوند.

 منبع سایت خبرنگاران جوان


توی جامعه ی اسلامی با فرهنگ غنی و چندین هزارساله باید از سیاه پوست های آفریقایی که رقصی درست کردند برای اعتراض به حکومت های حاکمشون ، تقلید کنند؛ که حالا  این رقص ها شکل یک ورزش توی کشور های غربی درومده که این کار هم یک سیاست آمریکاییه که میخواد ترویج رقص بکنه ؛ حالا چرا توی ایران واقعا شایسته یک فرد ایرانی هست این حرکات ؟ مسؤولای ما به چه شکل این مجوز ها رو صادر میکنند خوشی کاذب درست میکنن از رو فرهنگ نادرست غرب ؟؟

 یکم فکر کنیم داریم چی کار میکنیم با فرهنگ اسلامی ایرانیمون.


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی