سیاست تاریک

سیاست تاریک

سلام بدجوری دنیای سیاست امروز کثیف شده هرکی دنبال منافع خودشه به هر قیمتی، به امید ظهور حضرت مهدی(عج) و دنیای سراسر عدل

( با هر گناهی هر چند کوچیک ؛ عقلمون قلبمون و دنیامون کوچیک و کوچیک تر میشه و برعکس فاصلمون با خدا هی بزرگ و بزرگ تر )


♥اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥

طبقه بندی موضوعی

آقای جهانگیری و روحانی دلسوز ملت ایران؟؟!

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ



آقای جهانگیری حامی مظلوم روز جمعه گفتین دختر وزیر یک مظلومی است که به خاطر بیکاری واردات پوشاک کرده عجب بیکاری  که سرمایه ی خامش شده 200 میلیون:مردم خودتون فکر کنید یک دختر وزیر آموزش وپرورش از روی بیکاری واردات غیر ضروری میکنه یعنی فکر دیگه ای برا بیکاری نمیتوان کرد با این  سرمایه که به درد ملت بخوره؟؟؟؟

 

آقای روحانی  شما از آجر پرت کردن  و توهین به فرزند مطهری (ره) سخن گفتید آیا توهین به امام هشتم که از طرف حامیان و ستاد انتخاباتی شما بود هم مطلعید؟؟ یا خودتان را به خواب زدید یا نعوذ بالله... دیروز از سوریه سخن گفتید و نقش مهمتان در سوریه (در صورتیکه نقشتان بی اهمیت است که اگر مدافعین حرم واقدامات سپاه نبود نقش ایران هم بی اهمیت بود) ، ایا سخنان جناب کرباسچی راهم در مورد شهدای حرم شنیده اید یا بازهم در خواب نازید ؛ جلوی رسانه  ملی که باید از کارهایی که کردید و باید بکنید حرف بزنید در مورد اشخاص حرف میزنید و توهین های به ملت را از یاد میبرید .

از برادران اهل سنت سخن به میان آوردید و گفتید میخواستید فرماندار زن سنی بگذارید آیا با گذاشتن یک سنی مشکلات آنان حل می شود ؟؟؟(در صورتیکه حقیقت ندارد  نماینده مجلس منکر این قضیه می شوند طبق وعده هایی که به این مردم دادید) برای فقر و مظلومیت این مردم چه کردید؟ برای مردم سیستان و بلوچستان چه کردید در زمان سیل کجا بودید؟؟؟؟ جایی که باید باشید نیستید؟ گلستان مردم کشته می شوند بعد از چند روز یادتان می آید که چه خبر شده !سربازان کشته می شوند بعد از صحبت ها و اقدامات سپاه به میدان می آیید وبه فکر مردم می شوید. اندکی بیدار شوید و خنده های تمسخرآمیزتان را کم کنید به فکر مردم باشید؛ واقعا مردم درک می کنند شما رییس جمهور 4 درصدی ها هستید.جایی که باید باشید نیستید وقتی شرق را سیل میبرد شما در غربید برای افتتاح پرو‍ژه های نیمه تمام وقتی که در شمال مردم کشته می شوند شما به فکر تبلیغات خود هستید.

نظرات  (۱)

لطفا به سایت tcam.ir سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی